Αναζήτηση
Χάρτης
Επιλογή χρώματος
Προσβασιμότητα

Με συγκοινωνίες

Με συγκοινωνίες

Με λεωφορείο

Οι πρωτεύουσες των περισσότερων νομών συνδέονται μεταξύ τους με ένα πυκνό δίκτυο δρομολογίων από τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ), που πληρούν όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές για την ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη μετακίνηση των επιβατών.

Υπηρεσία παροχής πληροφοριών όλων των δρομολογίων των ΚΤΕΛ μέσα από τον πενταψήφιο αριθμό 14 505.

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις συνδέσεις, τα δρομολόγια, τις τιμές των εισιτηρίων και τα ακριβή σημεία αφετηρίας και τερματισμού των λεωφορείων, στα τηλέφωνα 210-5124910/1 .

Για περισσότερες επισκεφθείτε τον ιστότοπο
https://ktelbus.com/

Με τρένο

Το ταξίδι με το τρένο συνδυάζει την ασφάλεια με την προσιτή τιμή. Η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη αποτελεί μία θαυμάσια επιλογή για όποιον επιθυμεί να ταξιδέψει είτε με το γρήγορο δρομολόγιο, που πραγματοποιεί το ταξίδι σε 4,5 ώρες, είτε με το συμβατικό τρένο.

Η διαδρομή από τη Δράμα προς την Ξάνθη είναι μια από τις ωραιότερες της Ευρώπης. Σχεδιάστηκε τον 19ο αιώνα και διέρχεται από μοναδικής ομορφιάς τοπία, ακολουθώντας τον ρου του Νέστου ποταμού, προσφέροντας θέαση στις ζαχαρένιες όχθες που δημιουργούνται, μέσα σε ένα καταπράσινο φυσικό σκηνικό.

Η διαδρομή προς Πελοπόννησο γίνεται με τον Προαστιακό σιδηρόδρομο έως το Πάσιο (Κιάτο), τερματικό σταθμό 30 χλμ. δυτικά της Κορίνθου και από εκεί συνεχίζεται με κατάλληλα λεωφορεία του ΟΣΕ προς τις υπόλοιπες πόλεις.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας έχει μήκος περίπου 2.500 χλμ., καλύπτει μεγάλο μέρος της ηπειρωτικής Ελλάδας. Η μεταφορά επιβατών, αποσκευών και συνοδευόμενων αυτοκινήτων γίνεται με τακτικά ημερήσια δρομολόγια, τα οποία καθορίζονται κατ' έτος και εξασφαλίζονται με τρένα υψηλών προδιαγραφών.

Όταν ταξιδεύετε με το τρένο, αξίζει να παρατηρήσετε την αρχιτεκτονική των παλιών σταθμών του δικτύου, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι κατασκευασμένοι στα τέλη του 19ου και αποτελούν πραγματικά κομψοτεχνήματα πρώιμης βιομηχανικής αρχιτεκτονικής.

Γραφικές διαδρομές με το τρένο

Το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο σε πολλά του σημεία διέρχεται από τοπία σπάνιας ομορφιάς. Τα περισσότερα μάλιστα είναι αποκλειστικό προνόμιο των επιβατών του ελληνικού σιδηρόδρομου καθώς από εκεί περνάει μόνο το τρένο. Εκτός από τα τακτικά δρομολόγια των αμαξοστοιχιών, πραγματοποιούνται και ειδικά δρομολόγια με εκδρομικές αμαξοστοιχίες (συμβατικές ή μουσειακές ατμήλατες κατόπιν ειδικής συνεννόησης), με τα οποία μπορεί κάποιος να περιηγηθεί στην πανέμορφη ελληνική ενδοχώρα. Οι διαδρομές αυτές είναι:

  • Διακοπτό - Καλάβρυτα (Πελοπόννησος)
  • Πήλιο (Θεσσαλία)
  • Νέστος (Ανατολική Μακεδονία)
  • Προαστιακός Σιδηρόδρομος

Πραγματοποιεί τα δρομολόγια Αθήνα - Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» (με επτά ενδιάμεσους σταθμούς), Αθήνα-πόλη της Κορίνθου (84 χλμ. δυτικά της Αθήνας-με επτά ενδιάμεσους σταθμούς), Κόρινθος - Κιάτο (24 χλμ.), Κόρινθος - Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» (με έντεκα ενδιάμεσους σταθμούς). Το συνολικό σχέδιο προβλέπει τη σύνδεση της πόλης του Πειραιά και του λιμανιού του με την Αθήνα, το αεροδρόμιο και τα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα των γειτονικών νομών (Θήβα, Χαλκίδα, Λουτράκι).

Προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με τα δρομολόγια, τις τιμές εισιτηρίων και τις ειδικές υπηρεσίες της Hellenic Train, απευθυνθείτε εδώ.