Αναζήτηση
Χάρτης
Επιλογή χρώματος
Προσβασιμότητα
3 MIN
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Είσαι Ερωτευμένος με την Θάλασσα;

[caption id="attachment_2535" align="aligncenter" width="1920" caption="Η πρωταθλήτρια άπνοιας Τζένα Απόκοτος καταδύεται στην Κάρπαθο και συμμετέχει στην καμπάνια #MyBlue."][/caption] «Για να προστατεύσεις τη θάλασσα, πρέπει πρώτα να την ερωτευτείς». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας #MyBlue που στοχεύει να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό γύρω από την προστασία των θαλασσών, μέσα από ένα θετικό μήνυμα που βασίζεται στην προσωπική μας σχέση με τη θάλασσα, τα συναισθήματα που μας προκαλεί και την ομορφιά του υποθαλάσσιου κόσμου. Το #MyBlue είναι μια συνεργασία του WWF Ελλάς, του ευρωπαϊκού δικτύου διανομής ντοκιμαντέρ Moving Docs, του Greek Travel Pages και της Anemon και τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ. Η καμπάνια στηρίζεται επίσης από οργανώσεις, ομάδες πολιτών και εταιρείες που συμμετέχουν στο μήνυμα της προστασίας των θαλασσών καθώς και από δύτες, περιβαλλοντολόγους, φωτογράφους, κολυμβητές ή εθελοντές που αφιερώνουν μέρος της ζωής τους στην ανάδειξη της ομορφιάς της θάλασσας. [caption id="attachment_2537" align="aligncenter" width="1920" caption="Ο Ζακ Μαγιόλ και η σχέση του με τα δελφίνια ενέπνευσαν την ταινία «Το Απέραντο Γαλάζιο» του Λυκ Μπεσσόν που έκανε την Αμοργό γνωστή σε όλο τον κόσμο. 30 χρόνια μετά την ταινία, το ντοκιμαντέρ “Dolphin Man» του Λευτέρη Χαρίτου ανακαλύπτει τον πραγματικό Μαγιόλ και το όραμά του για την αρμονική μας σχέση με τη θάλασσα."][/caption] Η καμπάνια θα διεξαχθεί πρωτίστως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνδυάζεται με την διανομή του ντοκιμαντέρ «Dolphin Man» με θέμα τη ζωή του θρύλου της ελεύθερης κατάδυσης Ζακ Μαγιόλ, από τον οποίο εμπνεύστηκε ο σκηνοθέτης Λικ Μπεσόν για τη δημιουργία της δημοφιλούς ταινίας «Το Απέραντο Γαλάζιο» (‘The Big Blue’). Το ντοκιμαντέρ, που θα κάνει πρεμιέρα το φθινόπωρο 2017, αφορά την σχέση που έχουμε με το νερό και την προστασία των ωκεανών. Είναι μια ελληνική παραγωγή (Anemon) σε σκηνοθεσία Λευτέρη Χαρίτου, σε συμπαραγωγή με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, την ΕΡΤ και τηλεοπτικών καναλιών σε Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία, Καναδά, Σουηδία, Ελβετία, Ισραήλ, Ιταλία και Κύπρο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας #MyBlue θα πραγματοποιηθούν δύο διαγωνισμοί φωτογραφίας για το ευρύ κοινό, μέσα από τα social media. Χρήστες ανεξαρτήτως εθνικότητας μπορούν να συμμετέχουν στους διαγωνισμούς, χωρίς απαραίτητα να είναι επαγγελματίες φωτογράφοι. Οι φωτογραφίες πρέπει να αποτυπώνουν την προσωπική τους σχέση με την θάλασσα, στιγμές από την καθημερινότητά τους ή τις διακοπές τους γύρω ή μέσα στο νερό, τα συναισθήματα που τους προκαλεί η θάλασσα και τη σημασία που έχει στη ζωή τους. [caption id="attachment_2539" align="aligncenter" width="1281" caption="Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ελεύθερης κατάδυσης William Trubridge είναι από τα κεντρικά πρόσωπα του ντοκιμαντέρ Dolphin Man. Είναι ο πρώτος άνθρωπος που έφτασε στα 125 μέτρα με τις δικές του δυνάμεις και με μια μόνο αναπνοή!"][/caption] Ο πρώτος διαγωνισμός (1 Ιουνίου – 31 Αυγούστου) έχει ως θέμα την ελληνική θάλασσα και τον ελληνικό βυθό και διεξάγεται σε συνεργασία με το περιοδικό ΦΩΤΟγράφος και την εταιρεία καταδυτικού εξοπλισμού Apnea. Ο δεύτερος διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο το φθινόπωρο με βασικό στοιχείο τη ευρύτερη σχέση μας με το νερό. Οι νικητές των διαγωνισμών θα κερδίσουν προσκλήσεις για την πρεμιέρα της ταινίας, υποβρύχιο εξοπλισμό από την Apnea (στολή και πλήρες σετ μάσκα-πέδιλα) και αεροπορικά εισιτήρια. Τρόπος συμμετοχής στο διαγωνισμό: 1. Μπες στο Facebook event Photo Competition #MyBlue 2. Ανάρτησε τη φωτογραφία σου γράφοντας τα hashtags του διαγωνισμού #MyBlue #dolphinmanfilm, τον τόπο και την ημερομηνία που τραβήχτηκε η φωτογραφία καθώς και μία σύντομη περιγραφή έως 30 λέξεις Dimitris Karavellas #myblue #dolphinmanfilm - ENG from Anemon on Vimeo. #MyBlue page: www.dolphinmanfilm.com/myblue